Відповідно до річного плану роботи Луганського обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти 30 березня 2017 року на базі комунальної
установи «Білокуракинський районний методичний кабінет» було проведено обласний науково-методичний
семінар-репрезентацію для завідувачів методичних кабінетів (центрів) за темою «Робота
сучасного методичного кабінету в умовах децентралізації управління освітою».
Основні аспекти роботи системи освіти в районі, а
саме існування методичної служби в умовах створеної ОТГ розповів Сірик С.І.
Основну частину семінару розпочала Цимбал І.І.,
ректор Луганського ОІППО, з оголошення подяки Звягінцеву А.В., завідувачу КУ
«Білокуракинський РМК», за сумлінну працю та вагомий внесок у справу здійснення
науково-методичного забезпечення системи освіти Білокуракинського району. Звягінцев
А.В. в свою чергу вручив лист подяки Луганському ОІППО, в особі Цимбал І.І., за
партнерські стосунки та дієву допомогу в розвитку професійних компетентностей
освітня Білокуракинщини.
Систему роботи Білокуракинського РМК представив
Звягінцев А.В. Він репрезентував формулу НУШ в освітньому вимірі
Білокуракинщини. Учасникам семінару було запропоновано віртуальна подорож до
Центру творчої думки педагога (відео-презентація Білокуракинського РМК).
Продовженням семінару було презентація теми «Дошкільна
та початкова освіта – перші агенти освітніх змін», яку представила методист КУ
«Білокуракинський РМК» Заїка І.О. Проектом «Нова генерація освітян
Білокуракинщини в новій українській школі» поділилася Щербак О.М., методист з
кадрової політики РМК. Цікавим і корисним для учасників семінару був напрямок
роботи Білокуракинського РМК з побудови нової освітньо-виховної траєкторії у
роботі з батьками, а саме роботи «Родинних студій», яку презентувала Вашура
О.Г., директор Білокуракинської ЗОШ І-ІІІ ст. №1. А про підготовку дитини до
гідного самостійного життя в рамках проекту
«Демократизація шкільного життя» розповіла Чумак Т. І., директор Нещеретівської
ЗОШ І-ІІІ ст.
В практичній частині роботи заходу для учасники
семінару було представлено умови створення в закладах освіти повноцінного,
гармонійного розвитку всіх учасників навчально-виховного процесу:
соціально-психологічний аспект (робота кабінету психологічного розвантаження та
проекту «Весела перерва»).